miercuri, 15 august 2012

Vegeta de Casa

Aceasta a fost ideea mea de cadou pentru Mariile din familie, un produs natural si ... personalizat! Pentru ca a fost foarte cald si timpul nu mi-a permis sa pregatesc legumele la cuptor, de data aceasta am folosit legume deshidratate.

Ingrediente 7 borcane/ 370 gr fiecare:
400 gr ceapa deshidratata
400 gr morcov deshidratat
200 gr rosii deshidratate
100 gr ardei rosu deshidratat 
40 gr patrunjel uscat
40 gr leustean uscat
40 gr frunze telina uscate
40 gr sare de Himalaya

Cantitatile pot fi ajustate in functie de preferinte. 
Reteta este simpla, se pun legumele in blender si se maruntesc.
Se amesteca bine si se pun in borcane. 
Puteti pregati legumele si la cuptor: le curatati, le dati pe razatoare si le puneti in tava la cuptorul preincalzit la 100 gr C pana acestea sunt perfect uscate.
Eu am cumparat panza de sac decorativa pe care am taiat-o si cu care am acoperit capacele borcanelor.
Apoi am pregatit cateva etichete si cadoul a fost gata! 
La Multi Ani tuturor celor ce-si sarbatoresc onomastica de Sf. Maria!

0 comentarii:

© 2012 My Classic Cuisine, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena