joi, 28 februarie 2013

Retetele Copilariei - Gris cu Lapte si Salata de Fructe

Azi avem un martisor dulce sub forma de Gris cu Lapte ca sa ne mai amintim de copilarie! Va multumesc foarte mult pentru mesajele de felicitari transmise pe facebook si va doresc o primavara frumoasa si insorita!
Ingrediente:
500 ml lapte
6 linguri gris
2 linguri zahar
1 praf scoartisoara
1 praf sare
1 varf de cutit coaja de lamaie rasa
1 plic zahar vanilat
fructe

Se da in fiert laptele cu zaharul, praful de scortisoara si cel de sare si coaja de lamaie.
Se amesteca cu telul si se adauga grisul in ploaie pentru a nu forma cocoloase.
Se fierbe aproximativ 2-3 minute amestecand continu.
Se poate servi cald sau rece, alaturi de fructe sau o lingura de dulceata.
Cu drag!

8 comentarii:

Alina Avram spunea...

Îmi place grișul cu lapte, îl pregătesc frecvent.

Fanul Anonim spunea...

Wooooooooooooaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!
Inegalabil martisor! O frumusete! Splendoare-n farfurie!
Da, acum pot sa zic ca a venit PRIMAVARA!

Cu pofta!

Cristina spunea...

Un martisor delicios, intr-o prezentare de nota 10!

Unknown spunea...

:) multumesc mult!

Licuta Marin spunea...

Mmm, nu am mai mancat de-o vesnicie:))Ce pofta mi-ai facut!Pup si o primavara plina numai de bucurii si impliniri iti doresc!

Unknown spunea...

Multumesc mult, Licuta! Si eu iti doresc o primavara minunata, cu succese si realizari pe toate planurile! Te pup!

Sidy spunea...

Chiar ca mi-ai adus aminte de copilarie....demult nu am mai mancat gris cu lapte.
Si ce ai tu aici in farfurie arata grozav de bine.....
Te tzuc cu mare drag !

Unknown spunea...

Multumesc, va pup si eu!

© 2012 My Classic Cuisine, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena