luni, 21 octombrie 2013

Orez Basmati cu Cocos


Odata cu minunata reteta a Nigellei, orezul basmati a intrat clar in topul preferintelor mele! Orez basmati fiert in lapte de cocos = perfect match, dragoste la prima degustare! It's a must, clar!!! Eu nu mananc orez pentru simplul fapt ca nu-i inteleg prea bine gustul, recunosc, posibil sa am o problema. Dar orezul acesta este cu totul altceva! Si nu l-as combina cu nimic, l-as manca asa, gol-golut la nesfarsit!

Mai jos aveti reteta originala, cu o parte din ingrediente modificate pe care le-am trecut intre paranteze:

Ingrediente 4 portii:
1 lingura ulei de usturoi (am folosit de masline)
4 fire ceapa verde, tocate fin
2 lingurite seminte de chimen negru sau mustar negru (am folosit de susan negru)
300 g orez basmati sau thailandez
1 conserva lapte de cocos
600 ml apa fiarta
1 lingurita sare de mare (1/2 lingurita sare de bucatarie)
zeama de la 1 limeta

Modalitate de preparare:
  • Se incalzeste uleiul intr-o tigaie, se adauga ceapa verde si semintele de chimen/ mustar/ susan si se calesc 1 minut.
  • Se pune orezul in tigaie si se amesteca cu restul ingredientelor.
  • Se toarna laptele de cocos intr-un vas gradat si se completeaza cu apa fiarta pana se obtine 1 L de lichid, apoi se toarna peste orez si se adauga sarea.
  • Se lasa la fiert pana incepe sa clocoteasca, apoi se micsoreaza flacara si se pune capacul.
  • Se lasa la fiert cam 11 minute.
  • Cu o furculita se aereaza orezul, se toarna zeama de limeta si se poate servi.


Sunt sigura ca o sa va placa! O seara linistita va doresc!

2 comentarii:

Cristina spunea...

Cu siguranta bun!

Unknown spunea...

As gusta si eu din preparatul tau pentru ca e interesanta combinatie. Recunosc ca nici eu nu ma dau in vant dupa orez, decat daca are ceva special, asa cum e asta. Te pup

© 2012 My Classic Cuisine, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena